Dones en Xarxa

Hem estat, el passat 12 de febrer, a la darrera trobada de blogueres catalanes organitzada per Dones en xarxa. El Beers & Blogs per a Noies es fa cada dos mesos i intenta posar en contacte, conèixer i visibilitzar les dones blogueres de Catalunya.

Vaig arribar una mica tard i em vaig perdre la presentació general, però amb aquest  vídeo, fet per la Trini Solé, us en podeu fer una idea. La María Freiría, coordinadora de Dones en Xarxa, va tenir l’amabilitat de tornar a repetir, per a les que van arribar tard, totes les explicacions.

Si visiteu el seu web, podreu comprovar el seu dinamisme i activisme, amb un ventall molt extens de temes, incloent-hi un sobre salut. També trobareu en castellà Mujeres en Red el periódico feminista que coordina Montserrat Boix.

Mujeres en red.

La participació de les dones és una prioritat important per a nosaltres i la utilització de les noves tecnologies un mitjà directe per fer-ho, per això donem suport a totes les iniciatives com aquesta. A més, m’ho vaig passar bé a la trobada, qüestió molt important a tenir en compte, ja que això és fer salut.

Hi ha molts temes sobre dones i salut dels quals volem parlar i res ens agradaria més que fer-ho a partir de les pròpies dones, de la seva participació.

I ja que he començat, m’apunto a fer xarxa formant part de Dones en xarxa.

Gràcies a la María i a totes les companyes que he conegut “analògicament” al Passeig de Gràcia i a les que conec digitalment.

Olga Fernández Quiroga

Anuncis

Deixa un comentari

